عالم هستی با گذشت است و بی سبب کسی را ملامت نمیکند.
نوشته شده توسط : سحر

دوستای گلم میخوام یه اتفاقی که تازگیها افتاد براتون بگم خواهشن نظرتونو بگین و اینکه چه برداشتی ازش میتونین داشته باشین خداییش هی تصمیم میگیرم اینترنت دیگه نیام ولی نمیشه حرفی نزدم ولی نمیخوام سکوت کنم : واقعیت اینه چند وقت پیش یه دفعه به دلم افتاد برای یه نفر کتاب بخرم 2 بار رفتم کتابفروشی چند تا از کتابهای وین دایر در نظرم بودولی چیزی دستگیرم نشد بلاخره رفتم و تو دلم گفتم مسوول کتابفروشی هر چی گفت اونو میخرم ازش پرسیدم اونم اومد به کمکم و از لای قفسه یه کتاب بهم داد به اسم بزرگترین فروشنده جهان این کتاب بر خلاف اسمش بیشتر یه کتاب فلسفی و خداشناسی وهستش واز حقایق زندگی میگه و یه کتاب هم گفتم هر کتابی که زود به ذهنم برسه میخرم یه دفعه کتاب حافظ اومد هر دو تا رو گرفتم و راهی منزل شدم بعد به اون زنگ زدم گفتم میخوام ببینمش و کتابها رو بدم ولی وقتی رفتم حافظ رو دادم و اون یکی یادم  رفت با خودم گفتم یه روز دیگه بهش خواهم داد حتی روز تولدش توی کیفم بود ولی بازم یادم رفت البته خیلی از حرفهام از یادم رفت وقتی رسیدم خونه کیفمو نگاه کردم نمیدونم چه حکمتی داشت چند روز بعد خودم خوندم جالب بود گفتم کاش اونم این کتاب رو خونده بود وقتی بهش اس ام اس زدم و راجع به کتاب گفتم اون عصبانی شد و ملامتم کرد و گفتش که جای یکی دیگه رو اشغال نکن  ولی آخه من بی هیچ قصد و غرضی براش کتاب گرفته بودم منظورش چی بود من مگه جای کسی رو اشغال کرده بودم؟من که جای خودمم یعنی چی؟ ولی اون دعوام کرد ،چه دلیلی میتونست داشته باشه ؟ بعدشم گفت آدم بی جنبه ای هستی من ناراحت شدم واشکم سرازیر شد و تو دلم گفتم خدایا تو تنها کسی هستی توی زندگیم که درکم میکنی خدا جونم دلم گرفته از این آدمها که همه چی رو یکطرفه میبینند و اصلا معلوم نیست برچه اساسی قضاوت هم میکنن یا ملامت میکنن  ولی به یه چیزی دلخوشم اینکه تنها خدا ندای قلب منو میشنوه به حرفهام گوش میکنه دعای صبح و شبم را میشنوه اینکه خدا با منه همین برام کافیه .

خدایا تو این روزهای محرم که همه برای مظلومیت امام حسین (ع) میگریند ازت میخوام به من دوستانی عطا کنی که مرا درک کنند و آنان را در پناه خود حفظ کنی .

خدایا ازت یاری میخوام و اینکه خودت پناهم باشی کافیه.

خدایا کمکم کن تا بهترین کارهارو انجام بدم و بی جهت مغرور نشوم .

خدایا به من بردباری و عدالت عطا فرما .

خدایا به من قلبی بخشنده و مهربان و خاطری آسوده عطا فرما که از کوره راههای زندگی بگذرم.

چکیده این کتاب ارزشمند:

مفهوم فداکاری انجام کاری خارق العاده نیست.

بهترین بخش زندگی انسان اعمال کوچکی مانند توجه و رسیدگی به دیگران هستند.

امروز را چنان زندگی میکنم که گویی آخرین روز حیات من است.

من با عشق به امروز سلام خواهم کرد.

دیگر هرگز منتظر و امیدوار نمیمانم تا فرصتها مرا در آغوش گیرند.

دعا کنید برام

خواهشن نظرتونو بهم بگین

یادتون نره ها.........





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: